Prevádzka a podpora
Centrálna prevádzka a podpora zahŕňa
- centrálny prevádzkový tím pre riadenie vzťahov s poskytovateľmi obsahu, ako aj riadenie prístupu k tomuto obsahu a centrálne riadenie všetkých zariadení vrátane diaľkového riadenia prístupových bodov na školách (bez potreby zásahu lokálnych IT administrátorov),
- monitorovanie kvality poskytovanej služby, pravidelný reporting a vyhodnocovanie jej využitia,
- Call Centrum poskytujúce informácie a riešenia problémov ako kontaktné miesto pre všetky zapojené školy,
- regionálnu podporu v prípade problémov s lokálnou infraštruktúrou,
- bezpečnostné monitorovanie kľúčových komponentov lokálnej infraštruktúry umiestnenej na školách.
Výstupom projektu teda nie je len implementácia služieb, ale aj zabezpečenie dostatočných kapacít (odborných a technických) pre ich dlhodobé prevádzkovanie a podporu.
Zmenové požiadavky a incidenty jednotlivých škôl sú hlásené cez Call Centrum a riešené centrálnym a regionálnymi tímami podpory. Centrálna infraštruktúra je prevádzkovaná v existujúcich dátových centrách MŠVVaŠ a Úradu vlády.